Mākslinieciskās jaunrades centrsPraktiskās estētikas skola

Radošā kompozīcija (Laura Pīgozne)

 

Radošā kompozīcija noris saistīti ar zīmēšanas-gleznošanas pulciņa darbu. Kompozīcijas darbi balstās uz zīmēšanu un gleznošanu, bet tiek papildināti darba materiāli un tehnikas, tiek radīti darbi ne tikai plaknē, bet arī telpā un laikā.
Plānotajā darbībā ir iekļauts – skices, zīmējumi, gleznojumi, kolāžas, grafikas (drukas) darbi, klasisku mākslas darbu radošas kopijas, darbi sagrafito un freskas tehniku vienkāršotā versijā, mozaīkas, eksperimenti ar dažādām tehnikām, stāsti un grāmatu ilustrācijas, reklāmplakāti, zīmētā teātra veidošana (no ieceres līdz izrādei), dekorāciju veidošana, telpisku maketu veidošana (leļļu mājas, vides maketi), trīsdimensionālu objektu veidošana (papjē mašē maskas, u.c.), tehniski vienkāršotu animācijas filmu veidošana (gan plaknē, gan telpiski), reportāžu veidošana, sienasavīzes veidošana, kas piesaistīta grāmatu veidošanas tēmai, nelielu videofilmiņu veidošana (izmantojot fotoaparātus vai mobilos telefonus), darbs pie dažādiem vizuālās un vizuāli plastiskās mākslas konkursiem, mācību ekskursijas.

Radošā kompozīcija paredzēta divām vecuma grupām: 7-14 g. un 14-25 g.
Tematiski līdzīgie uzdevumi katrā vecuma grupā tiek piemēroti skolēnu vecumam.

Nodarbības notiek latviešu valodā bez maksas. Pieteikšanās pie skolotājas Lauras Pīgoznes (29491245).

Nodarbību laikus skatīt šeit

Pedagoga e-pasts: lpigozne@edu.riga.lv

Ir tapusi atkal jauna multiplikācijas filmiņa – DANČU VAKARS
Lai labi panākumi arī konkursos!

Aicinām noskatīties arī filmiņu PILSĒTA UZ ŪDENS

Filmiņa VISSTIPRĀKĀ ĶĪMIJA PASAULĒ ir ieguvusi Atzinību 47. starptautiskās bērnu mākslas konkursā-izstādē „Lidice 2019”

Bet filmiņa MŪSU PĻAVNIEKI ir ieguvusi 1. vietu 11. Latvijas bērnu un jauniešu animācijas filmu festivālā – konkursā “DEBESSmANNA”

Un konkursā “Lidice 2022” audzēkņi veiksmīgi piedalījās ar filmiņu What Happened at the Museum

 

 

 

 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *